.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کسب مدال طلای مسابقات جهانی سوئیس توسط دانشجوی گرگانی

سید حسن حسینی دانشجوی رشته مهندسی صنایع دانشگاه پیام نور گرگان مدال طلای جهانی رقابتهای مهندسی پزشکی شهر ژنو کشور سوئیس را کسب کرد.

این دانشجو گرگانی در میان 119 نفر از برترینهای مخترعان جهان به مدال طلای جهانی این عرصه دست یافت.

این نوجوان شهرستان علی آباد کتول سازنده نخستین دستگاه سبد خرید هوشمند ویژه نابینایان است که به کمک این دستگاه کلیه محصولات فروشگاه ها دارای کدی مشخص خواهند شد.

از طریق سیستمی که بر روی این دستگاه نصب شده با بازخوانی کد کالاها، مواد موجود در داخل فروشگاه ها را به افراد نابینا برای انتخاب اعلام می کند.

این دستگاه قادر است بر روی سبدهای خرید، نصب شده و از طریق قرار گرفتن یک دستگاه گوشی هدفون به گوش نابینا، فرد را برای خرید نوع جنس مورد نظر مطلع سازد.

به دلیل منحصر به فرد بودن این اختراع پس از بازنگری دقیق توسط داوران بین المللی از کشورهای ایرلند،‌ چین، انگلستان و آلمان مورد تأیید قرار گرفت.

این اختراع همچنین در سازمان مالکیتهای صنعتی ایران به ثبت رسیده و دارای سند ثبت اختراع خاجی نیز است.

حسینی مخترع جوان گلستانی در حالی به مدال طلا دست یافته است که در عرصه معرفی مهندسی پزشکی، بهترین پزشکان متخصص سراسر دنیا حضور و به رقابت می پردازند.

همچنین فدارسیون مخترعان کره جنوبی نیز از طریق نماینده خود در ایران به دلیل کسب این موفقیت بین اللملی به این جوان برای حضور در رقابتهای بهترین دانشمندان جوان جهان و نیز شرکت در نمایشکاه اختراعات و ابتکارات سئول دعوت به عمل آورده است.

پذیرش حضور حسینی مبتکر با استعداد ایرانی برای حضور صادر شده است و قرار است این رقابتها نیز 10 آذر ماه آینده مصادف با اول ماه دسامبر در سئول برگزار شود.

شورای شهر گرگان نیز عصر دوشنبه از مخترع دانشجوی جوان گلستانی که موفق به کسب مدال طلای معرفی مهندسی پزشکی دنیا شده است، تجلیل کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.084 seconds.